Balansräkning 31/7 - 2014

0kommentarer

Under månaden har nettoförmögenheten minskat från 265 276 kr till 258 193 kr. En minskning med 7 083 kr. 
 
 
 Vad har hänt under månaden?
  • Jag har betalat resterande del av tandläkarkostnaderna, uppgick till ett belopp som gör att nettoförmögenheten påverkas såklart. 
  • Betalning för utomlandsresan har gjorts, sammanlagt 7 683 kr. En vecka i augusti.
  • Det har varit 2 stycken konserter/spelningar som jag har gått på. 
  • 1 semestervecka i juli vilket innebär lite högre utgifter. 
  • Det som har påverkat mest är att min aktieportfölj har sjunkit från 193 069 kr till 185 223 kr, vilket innebär en minskning med 7 846 kr. 
  • Jag har börjat betala in 600 kr per månad till CSN-skulden. Inbetalningen blev 1 200 kr denna månad eftersom jag hade juni månad eftersläp. Detta minskar min skuld varje månad, positivt. 

Kommentera

Publiceras ej