2. Jag som skriver på bloggen

0kommentarer

Vem är bloggaren?
Jag är en vanlig person något år äldre än 25 som nyligen flyttade till en storstad. Jag kommer från en mindre ort från början. Min sambo och jag hyr en andrahandslägenhet och söker för tillfället ett förstahandskontrakt i stan.

Jag har en utbildning från universitetet inom ekonomi med examen år 2012. Några månader innan examen fick jag jobb och jag har än idag samma arbetsgivare. Jag har under åren förändrat arbetsuppgifterna och arbetat med olika saker. Jag har också ändrat arbetsort under åren.

Resor är något som jag vill ägna tid och pengar åt. 

Min fritid ägnas åt träning, umgås med sambon och gå på humoristiska aktiviteter (teater, bio och annat). Jag har intresse för matlagning och aktier. Jag är mån om min fritid och det är också därför som jag har upprättat en kategori som heter ”Värdefull tid”. Det är ju i slutändan min värdefulla tid som ska lösas ut!

Kommentera

Publiceras ej