Gym - Värdefull tid

0kommentarer

Jag och min sambo har köpt varsitt gymkort. 

Vi har bestämt oss för att vi ska träna regelbundet för att åstadkomma en bra hälsa. Ingen av oss är överviktig så det beror inte på detta, utan vi gör det för att må bra och ha kul. Jag tänker mig att träning med min sambo utgör värdefull tid där vi har roligt och sportar tillsammans. Dessutom så kommer vi (förhoppningsvis) att må bättre och leva längre.
 
Kostnader för detta?
För mig kommer gymkortet kosta 199 kr per månad. Men eftersom min arbetsgivare är så förmånlig med friskvård så får jag tillbaka 75% av det utlagda beloppet. Alltså kommer träningen kosta 50 kr per månad. Jag kommer dessutom att ha tillgång till anläggningar på orten som jag bor på, och på två näraliggande städer också. Jag ser bara fördelar med detta. 

Kommentera

Publiceras ej