Aktieköp genom åren

0kommentarer

Här har det hänt grejer! Eftersom jag har bytt investeringsstrategi till att köpa månadsvis så blir det köp oftare. Nedan finns därmed en uppdatering av de aktieköp som jag har gjort under den senaste månaden. 
 
Ett köp som gjordes i juni är köp av 10 st B-aktier i NCC, som kostade 2 584 kr. Läs mer om själva köpet här
 
Det andra köpet som jag gjorde var i Swedbank. Där köpte jag 12 st A-aktier till ett pris av 2 276 kr. Läs mer om själva köpet här.
 
 
 
Hittills i år har jag alltså investerat i aktier med ett belopp om 32 773 kr. Bra summa! Och glad för att det säkerligen kommer fortsätta så året ut! Resterande del av året kommer det bli fler köp eftersom jag bytt investeringsfilosofi. Jag tror inte det är dumt, jag kommer då även att fördela köpen vid olika tidpunkter. 
 
 
Här är också aktieköpen som har gjorts mellan åren 2010 och 2014; 
 
 
Har ni tips på bolag som jag ska kolla upp och eventuellt investera i? Lämna gärna en kommentar! 
 

Kommentera

Publiceras ej