Rikedom finns på twitter

0kommentarer

Twitter är ett mycket smidigt sätt att nå ut med korta meddelanden. Maximalt 140 tecken vid varje tweet. Ibland är det för många tecken för att få ut sitt meddelande, ibland lagom och ibland räcker det inte till. Hur som helst är det en bra källa för information. Jag hämtar mycket inspiration till mitt investerande på just Twitter.
 
Följ mig gärna, mitt användarnamn är @RikedomBlogg. Jag skriver korta meddelanden när jag köper aktier, säljer aktier, när det händer någonting eller när jag har funderingar relaterade till investeringar eller privatekonomi.
 
Såhär kan en tweet se ut från min sida: 
 
 
 
 
Även min syster (hennes ekonomiblogg hittar ni här) har Twitter, ni kan nå henne på @PengarMoney. Såhär kan en tweet se ut från hennes sida:
 
 

Kommentera

Publiceras ej