Balansräkning 28/2 -2014

0kommentarer

I förra balansräkningen skrev jag att målet var att uppnå 200 000 kr i nettoförmögenhet februari år 2014. I denna månadens balansräkning uppnås målet då nettoförmögenheten är 215 418kr. Förra månadens nettoförmögenhet var ca 197 000 kr. Det var inte så stor skillnad mellan förra månadens nettoförmögenhet och att uppnå målet men det är ändå ett mål som jag har haft och någon månad uppfylls det. Nu är det klart att jag måste fira summan!
 
Nästa mål är att uppnå 250 000 kr, en kvart miljon, i nettoförmögenhet. Jag har som mål att göra detta augusti år 2014.
Det som har förändrats under månaden är nysparandet till både aktier, boende och rese-kontona. Samtidigt har aktierna ökat med ca 4 000 kr i värde. Jag har betalat tillbaka skulden till CSN som gjort att skulderna har minskat. 

Kommentera

Publiceras ej