Aktueköp under året 2018

0kommentarer

Jag tycker det är dags för en sammanställning över vilka aktieköp jag har gjort under året och kan konstatera att det har blivit en del köp. Dock är jag inte på nivåer som förra året och året innan. Anledningen är att jag i år har finansierat en köksrenovering samt att ett bröllop stundar för mig! Det har helt enkelt inte blivit så stora avsättningar till aktieköp. Kanske kan det bli ändring på  det till hösten?
 
Under året har aktieköp gjorts med ca 33 000 kr. Här nedan ser ni specifikt vilka bolag jag har köpt. I och med att jag inte har skrivit om köpen innan kan ni skriva frågor om det är något ni undrar över. Nedanför finns även en sammanställning över hur beloppsnivåerna sett ut tidigare år (observera att det då är för helår).
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej