Min sons portfölj

2kommentarer

Nu har lillkillen kommit! Finanstwitter och ekonomibloggarna har fått en till bebis att skola in i den ekonomiska tryggheten som vi alla eftersträvar. Vi mår alla bra. I förväg har jag redan pillat på en aktieportfölj och jag har gjort ett fondköp. Nuvarande portfölj finns nedan. Jag tar gärna emot feedback på innehaven och om det är något speciellt som saknas. DNB Teknologi kommer inte vara den enda fonden som jag tänkt köpa. Någon globalfond vore toppen!

 

 

 

2 kommentarer

PengarMoneyPengar

15 Mar 2019 06:59

Hur kommer du lägga upp det fortsatta sparandet? Månadssparande eller för du över när du har lite extra över?

Svar: Tack för fråga! Det är värt att lägga upp ett nytt inlägg och diskutera hur jag ska göra. Svar kommer inom kort.
Rikedom

PengarMoneyPengar

18 Mar 2019 19:52

Okej, spännande. Ser fram emot det inlägget!

Kommentera

Publiceras ej