Balansräkning 30/6 - 2014

0kommentarer

Under månaden har nettoförnögenheten ökat från 258 363 kr till 265 276 kr. En ökning med 6 913 kr.
 
 
 
 
Vad har hänt under juni månad?
  • Under juni har jag varit på semester med mina vänner och gått på nöjespark. Vi sov på ett vandrarhem som jag inte tyckte var dyrt. Det tillkom kostnader för utemat.

  • Jag har, som jag tidigare har skrivit, varit på undersökning hos tandläkaren och har något hål att laga. En del har betalats under juni och en del av totalen kommer betalas i juli eftersom jag kommer gå på ytterligare ett besök.  

  • Inga utdelningar har skett under juni månad. Och heller inga aktieköp för mig.

  • Jag och min sambo har beställt en resa utomlands som vi ska åka på i augusti. Vi kommer betala resan under början av juli så denna utgift har inte påverkat denna månads balansräkning, däremot kommer den belasta nästa.

  • Aktierna har sjunkit i värde. 
 
 
Som jag tidigare skrivit är nästa mål 300 000 kr i nettotillgångar, detta mål ska nås senast december år 2014.

Kommentera

Publiceras ej