Nytt mål med nettoförmögenheten

2kommentarer

I förra nettoförmögenheten uppnådde jag målet att ha en nettoförmögenhet på över 500 000 kr, en halv miljon kr. Se balansräkningen här. Jag har under en längre tid fortsatt med att beräkna min sparkvot månad för månad och jag är övertygad om att det här har hjälpt mig på vägen. Men en halv miljon i nettotillgångar alltså, det här har firats såklart! 
 
Vad är nu nästa mål? 
Mitt nästa mål är 550 000 kr i nettoförmögenhet. Vi är uppe på höga siffror!  
 
När ska jag uppnå målet 550 000 kr i nettoförmögenhet? 
Målet är att uppnå detta i oktober år 2016. 

2 kommentarer

pengarmoneypengar.blogg.se

08 Apr 2016 07:35

Tillgångar på över 500 000 kronor har du redan uppnått, de var väl på 1,5 miljoner i balansräkningen har jag för mig :) däremot nettoförmögenhet på över 500 000 kronor har du nu uppnått.

Svar: Tack för att du är uppmärksam och har koll på mina siffror! Har lyckats ändra så att det står rätt nu :) Trevlig helg!
Rikedom

Anders Pengaregn

08 Apr 2016 12:30

Bra jobbat, bara att kriga vidare!

Trevlig helg

MvH Pengaregn

Svar: Tack för det!
Önskar dig en trevlig helg också :)
Rikedom

Kommentera

Publiceras ej