Portföljfördelning

3kommentarer

Jag tycker jag köper och köper aktier, portföljen innehåller fler och fler aktier för varje vecka. För att få ett hum om vilka bolag som jag äger och hur stor andel varje bolag är viktat till helheten kommer här en uppdatering.
 
Det är två bolag som representerar stor andel av portföljen: Skanska och Hennes & Mauritz. Det är jag glad för. Samtidigt önskar jag att resterande bolag (förutom tillväxtbolagen) ökar något i procentuell andel så att det blir jämnare. Det får jag jobba på!

3 kommentarer

Daniel

09 Jul 2016 13:04

Svårt att öka i annat utan att procentandelen Skanska och H&M minskar. Om du inte lyckas klämma in mer än 100%. :-)

Daniel

09 Jul 2016 13:05

Svårt att öka i annat utan att procentandelen Skanska och H&M minskar. Om du inte lyckas klämma in mer än 100%. :-)

Daniel

09 Jul 2016 13:05

Svårt att öka i annat utan att procentandelen Skanska och H&M minskar. Om du inte lyckas klämma in mer än 100%. :-)

Kommentera

Publiceras ej