Ni inspirerar mig!

1kommentarer

På sociala medier läser jag fler och fler personer samt familjer som inte längre behöver gå till ett arbete för att kunna betala sina utgifter. Det är personer som inte längre behöver tänka på 8-5 arbeten. Jag inspireras väldigt mycket av det här. För mig har det blivit ett uppvaknande av att det jag håller på med (i år 18,5 - 19,5 K i utdelningar) är möjligt! Jag är på god väg.
 
Tack till er som har kommit i mål eller är som jag, på väg till frihet. Ni inspirerar mig!
 
 

1 kommentarer

Tommy

14 Mar 2017 21:57

Hej! Kan du länka nån inspirerande och rolig historia du har läst? :)

Svar: Hej! Tack för din kommentar. Något enskilt inlägg vet jag inte om jag kan hitta för stunden, men bloggar och Twitter som: Fantastiska Farbror Fri, miljonär innan 30, Onkel Toms Stuga mfl :)
Rikedom

Kommentera

Publiceras ej