Utdelningar 2017

1kommentarer

NCC och Hennes & Mauritz har delat ut likvider till mig. Dessa ska återinvesteras i aktier, men inte nödvändigtvis i samma bolag.
 
Här nedan är en sammanställning över utdelningarna under år 2017:
 
(null)

Bruttoutdelningen uppgår till 19 075 kr och nettoutdelningen till 18 641 kr. Som jag tidigare har nämnt är målsättningen för året en nettoutdelning på mellan 18 500 kr och 19 500 kr. Det här innebär att jag är inne på min målnivå!! Resterande eventuella utdelningar (kan komma någon utländsk utdelning som jag inte har 100 % koll på) är ren bonus! 

1 kommentarer

pengarmoneypengar.blogg.se

26 Nov 2017 11:53

I december blir det utdelning både från mc Donalds och Coca Cola!

Svar: Tack! Kanon med fler utdelningar innan året är slut :)
Rikedom

Kommentera

Publiceras ej