Balansräkning 30/6 - 2019

1kommentarer

Under månaden har nettoförmögenheten ökat från 837 726 kr till 864 820 kr. Det är en ökning med 27 094 kr.
 
Här nedan är nettoförmögenheten fördelad på de olika tillgångs - och skuldslagen:
 
Det är den tredje balansräkningen i rad som det står "Bostadsrätt 2". Nu är det den sista. Under juli månad kommer både köp - och säljaffärerna avslutas och vi kommer enbart äga en lägenhet när månaden är slut. Nästa månads nettoförmögenhet kommer därför bli extra intressant eftersom det finns en vinst i lägenheten som jag inte tagit med innan (jag kommer dela vinsten med min sambo fastän jag stått som ensamägare).
 
Under juni har jag fått utdelningar från Walmart, Johnson & Johnson samt McDonalds. Utdelningen efter skatt uppgick till 431 kr.
 
  • Marknadsvärdet på aktierna uppgår till 649 939 kr (en ökning med 34 000 kr från föregående nettoförmögenhet).
  • I familjen har vi fortfarande en lön att disponera tillsammans (nyfödd son).
 
 

1 kommentarer

JEAN GRAY

02 Apr 2020 00:36

Jag är Jean från USA , jag hade problem med att bli gravid och föda barn efter 11år av äktenskapet, jag har varit på flera sjukhus men kunde inte föreställa sig förrän jag såg ett vittnesbörd på internet om hur Dr Adeleke hjälpa en dam med sina rötter och örter sirap.. Jag kontaktade honom utan tvekan och han sa till mig allt jag behöver göra, vilket jag gjorde därefter, till min största förvåning, jag blev gravid inom en kort period och jag är så glad att berätta för alla att jag är en mor till barn. Han är en Gud skickas så kontakta honom för alla problem på ([email protected]) eller kontakta honom på Whatsapp: +27740386124 

Kommentera

Publiceras ej