Aktieköp genom åren

0kommentarer

Fler aktieköp har gjorts sedan ni fick mina aktieköp i en tabell, senast uppdaterad 23 augusti - läs här
 
Sedan dess har det hänt mycket. Totalt har 11 stycken NCC-aktier och 13 stycken Swedbank-aktier köpts. De är köpta på lite olika kurs-nivåer, precis det som jag är ute efter. Dessutom har jag köpt 20 stycken aktier i Walmart. Investeringarna fortsätter även fast börsen går lite upp och lite ned. Min strategi är som bekant att gå in på lite olika nivåer eftersom jag har beslutat mig för att göra månadsvisa köp. 
 
 
Totalt har jag investerat 53 081 kr i aktier under året. Det har inte bara varit svenska bolag jag har investerat i utan även ett amerikanskt bolag. Under året har jag tagit in två nya bolag i min portfölj; NCC och Walmart. Resterande köp har gjorts i befintliga bolag. Jag ligger inte på latsidan - jag har funderingar på att ta in ett nytt bolag i portföljen. Återkommer med inlägg om vilket bolag det kan bli! 
 
 
Här är också aktieköpen som har gjorts mellan år 2010 och år 2014; 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej