Nya aktieköp

1kommentarer

Under den senaste tiden har nya köp gjorts till min aktieportfölj. Köpen är i redan befintliga bolag förutom i Sensys Gatso Group som är ny i tillväxtportföljen. Jag skrev om bolaget här. Förhoppningsvis är köpen i min långsiktiga portfölj fina - på just lång sikt. 
 
Köp enligt nedan: 
  • 2 stycken nya aktier i Hennes & Mauritz
  • 250 stycken aktier i Sensys Gatso Group
  • 13 stycken nya aktier i NCC
  • 23 stycken nya aktier i Axfood
  • 13 nya aktier i Handelsbanken
  • 15 stycken nya aktier i Bonava
  • 6 stycken nya aktier i eWork Group
  • 90 stycken nya aktier i Opus
  • 11 stycken nya aktier i Ratos
  • 7 stycken nya aktier i Electra Gruppen
För året har jag investerat 107 952 kr i aktier. Över 100 K!! Tilläggas är att det här består av nyspar, utdelningar och likvider från aktiereserven. 

1 kommentarer

drommaren

15 Nov 2016 21:27

Härligt att se och wow över 100 k investerat under 1 år. Hade du vågat tro det för 5 år sedan? Otroligt egentligen :)

Grymt jobbat! Vi ses i Caribien bakom paraplydrinken och i solstolen haha!

Svar: Hade verkligen inte det i tankarna för 5 år sedan, så det är en utveckling psykiskt också. Senast har det bland annat uppkommit tankar om vad jag skulle kunna göra för dessa investerade 100 K istället för att binda dom i bolag.
haha, ja! Det gör vi :)
Rikedom

Kommentera

Publiceras ej